Culture Champions W Polsce!

6 listopad 2014

Z przyjemnością informujemy, że we wrześniu w Naszej Firmie wyłoniliśmy dwie przedstawicielki Culture Champion, czyli osoby, których zadaniem jest promowanie wartości Nutreco w Polsce.

Są nimi: Małgorzata Kopeć-Pingielska oraz Joanna Brzozowska.

Zadaniem naszych koleżanek jest rozprzestrzenianie wiedzy na temat wartości, którymi kieruje się firma Trouw Nutrition Polska.

Od ubiegłego roku działania Naszej Firmy oparte są na czterech wartościach. Naczelną wartością Nutreco globalnie, więc również TN Polska lokalnie jest INNOWACYJNOŚĆ – jesteśmy otwarci na nowe idee i nadchodzące zmiany, cenimy sobie nowe pomysły, zarówno od naszych pracowników, jak i Klientów.

POTRAFIMY rozwijać się, chcemy działać na rzecz wzrostu zadowolenia Klientów z naszych produktów, usług i serwisu, staramy się robić wszystko, by być najlepszymi w tym, co jest dla nas i naszych Klientów najważniejsze.

Jesteśmy również DBALI, troszczymy się o swoich pracowników i ich rodziny, robimy wszystko, co w naszej mocy, by wywiązywać się z terminów i zobowiązań (przede wszystkim wobec naszych Klientów), staramy się także dbać o otaczające nas środowisko.

Kolejną wartością, którą się kierujemy jest WSPÓŁPRACA – to właśnie wspólne działania pozwalają nam na jak najlepsze połączenie posiadanej wiedzy, umiejętności i zasobów w taki sposób, byśmy mogli skupić się na jakości i innowacyjności. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by sprawnie komunikować się z dostawcami, jednostkami badawczymi, a przede wszystkim z naszymi Klientami – pozwala nam to na stałe opracowywanie i ulepszanie rozwiązań z zakresu żywienia zwierząt.